Onze Scoutinggroep

Wij zijn een Scoutinggroep die al sinds jaartal gevestigd is in locatie. Elke week staan onze gekwalificeerde vrijwilligers van de groep klaar voor alle kinderen die bij ons het Scoutingspel willen spelen. Onze Scoutinggroep biedt kinderen en jongeren een plezierige vrijetijdsbesteding.

Samenwerken, avontuur, respect voor elkaar en de leefomgeving, zelfredzaamheid en ontplooiing zijn hierbij centrale thema’s. Naast de speltakleiding, die wekelijks de programma’s verzorgt, zijn ook de bestuursleden en ouders actief bezig om onze leden een geweldige Scoutingervaring te bezorgen. Onze Scoutinggroep is aangesloten bij de overkoepelende, landelijke organisatie Scouting Nederland, de grootste jeugdorganisatie van Nederland.